Illuminator

hit lata
My Secret - Face Illuminator Powder

To jest mój absolutny hit na lato!

Zawsze zastanawiałam się, jak inne dziewczyny to robią, czego używają, że mają policzki pokryte połyskującym złotawym pyłkiem, który mieni się jak tylko musną go promienie słońca...

Jeśli chodzi o kosmetyki, nie jestem typem odkrywcy, nie chodzę po drogeriach i perfumeriach w poszukiwaniu niesamowitych rzeczy. Jeśli idę coś kupić, to dokładnie wiem, co to będzie - wcześniej zawsze czytam recenzje danego kosmetyku. Wolę sprawdzone produkty. Na przykład gdy osoba godna zaufania powie mi, że dany kosmetyk jest dobry i dlaczego. Idealnie jest wtedy, gdy zobaczę to na własne oczy.

Dlatego o istnieniu czegoś takiego jak rozświetlacz miałam mgliste pojęcie. Pewnego dnia, całkiem przez przypadek zobaczyłam makijażystkę, która polecała to właśnie cudo na swoim facebooku. Wyszukałam najbliższą Naturę (jest dostępny tylko tam) i pobiegłam. Zdaje  się  jednak, że więcej dziewczyn musiało dostać podobnego olśnienia, bo na miejscu Pani poinformowała mnie, że od kilku tygodni kosmetyk wyprzedaje się w ciągu jednego dnia... Pomyślałam, że pół Polski już pewnie go ma i teraz magiczny tajemniczy połysk wcale nie będzie taki niespotykany.

hit lata


Na szczęście załapałam się na niego nazajutrz, w dzień dostawy!

I wiesz co? Jest naprawdę super! Dodaje takiego pięknego blasku i jest niesamowicie lekki, dokładnie tak, jak to sobie wyobrażałam.

Mam w planach wprowadzenie letniej wersji mojego makijażu: zrezygnuję z różu, ciemniejszych cieni i kredek do oczu, a zastąpię to wszystko jedynie rozświetlaczem. Będzie lekko, świeżo i naturalnie.

Sprawdź sama, produkt kosztuje niecałe 15 zł!

W dekoracji udział biorą moje pędzle Real Techniques by Samantha Chapman – jedyne, najlepsze <3
hit lata
hit lata