Happy birthday Tiger

Już dwa lata jesteśmy razem! Wow. Szybko to zleciało, no nie? Tyle nowych rzeczy poznałam, cały czas się uczę i mam nadzieję, że wiele tej nauki jeszcze przede mną, bo mam wielką ochotę usprawniać bloga, pokazywać Wam coraz lepsze treści, dzielić się fajnymi rzeczami. To mnie motywuje i daje radość. Liczę, że jest to obopólne zadowolenie.
Dziękuję, że ze mną jesteście! Jesli chcielibyście się czymś podzielić, piszcie śmiało w komentarzach. A jeśli wolicie zachować prywatność, zapraszam do wysłania maila, zawsze z przyjemnością czytam Wasze wiadomości!
Przygotowałam dla Was małą niespodziankę – animację w której dzielę się nowym pomysłem. Po raz pierwszy będziecie mogli mnie usłyszeć :) Miłego oglądania! I koniecznie napiszcie, jak Wam się podobało!

It’s been two years since we are together! Wow. The time passes by so fast, isn‘t it? I acquired so many new things, I’m learning all the time, and I hope that there is a lot to discover, because I have a strong desire to improve the blog, to show you greater and better content, share the cool things. It motivates me and gives joy. I hope that this is a mutual satisfaction.
Thank you that you are with me! If only you would like to share something, don’t hesitate to put a comment below. And if you prefer to keep your privacy, feel free to send an email, it is always a pleasure to read your messages!

I prepared a little surprise for you - an animation in which I share my new idea. But sorry, it is only in Polish. For the first time you can hear me speaking. I’m so excited ☺ Enjoy! And, of course tell me how do you liked it!