New Year

Photos by Eloi Rimmelspacher

Witajcie w Nowym Roku!
Jeszcze raz chciałam Wam życzyć wspaniałych 365 dni przepełnionych entuzjazmem, radością oraz realizacją marzeń, wiążącą się niejednokrotnie z wychodzeniem z własnej strefy komfortu. Byście zaczęli żyć takim życiem, jakie zawsze sobie wyobrażaliście.
Na pierwszą sesję w tym roku wybrałam zestaw specjalny.
Przede wszystkim kapelusz, o którym długo marzyłam, którego długo szukałam i w końcu dostałam pod choinkę :)
Do tego moja ulubiona kurtka i ciepły, wełniany sweter. Żeby podkreślić ten zimowo-karnawałowy okres, złote spodenki!
Trzymajcie się ciepło!

Welcome in the New Year !
Once again, I wanted to wish you great 365 days full of  enthusiasm, joy and realization of your hidden dreams, that is often link up with going out of our own comfort zone. I wish you to begin to live the kind of life that you’ve always imagined.
At the first session of this year I chose a special look.
First of all, a hat, which I’ve dreamed about for a long time, then I was looking for for a long time and finally I got it for Christmas ☺
Together with it, my favorite jacket and warm woolen sweater. To emphasize this winter-carnival period, gold shorts!
Stay warm!


Spodenki i buty Reserved | Sweter i kapelusz Promod | Kurtka Zara | Pierścionki Stradivarius i And Other Stories
Shorts and shoes Reserved | Sweater and hat Promod | Jacket Zara | Rings Stradivarius and And Other Stories